Tελευταίο διαδικτυακό μάθημα στο Κολλέγιο Λόγος, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής συνεργασίας (Ersmus +) μεταξύ του Κολεγίου «Λόγος» στα Τίρανα και της Θ.Σ.Ε.Κ.

Tελευταίο διαδικτυακό μάθημα στο Κολλέγιο Λόγος, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής συνεργασίας (Ersmus +) μεταξύ του Κολεγίου «Λόγος» στα Τίρανα και της Θ.Σ.Ε.Κ.

 

Τη Τρίτη 21 Μάιου διεξάχθηκε το τελευταίο διαδικτυακό μάθημα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής συνεργασίας (Ersmus +) μεταξύ του Κολεγίου «Λόγος» στα Τίρανα και της Θ.Σ.Ε.Κ. Η Δρ. Μαρία Πετρίδου, Κλινική Ψυχολόγος παρουσίασε και συζήτησε  τρόπους διαχείρισης καθημερινών δυσκολιών των εφήβων στην κοινότητα, με τους φοιτητές και φοιτήτριες του μεταπτυχιακού προγράμματος ‘Practice in the Community’.

Το μάθημα εστιάστηκε στο ρόλο του συμβούλου και τη χρήση συμβουλευτικών δεξιοτήτων, και της Ποιμαντικής στην κοινότητα.  Οι φοιτητές και φοιτήτριες του μεταπτυχιακού συζήτησαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι στην καθημερινότητα τους και την ανησυχία τους ότι λόγω των μεγάλων αριθμών εφήβων σε κάθε περιοχή, οι ενορίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτά τα ζητήματα. Επίσης, εξέφρασαν το ενδιαφέρον να συνεχίσουν τα μαθήματα συμβουλευτικής και το επόμενο ακαδημαϊκό εξάμηνο, αφού θεωρούν ότι είναι χρήσιμα στον επαγγελματικό και στο γονικό τους ρόλο.

Παρά το γεγονός, ότι η διαδικτυακή διδασκαλία έχει πολλές προκλήσεις, το διοικητικό προσωπικό του Κολεγίου «Λόγος» ήταν πολύ καλά οργανωμένο και η διδασκαλία διεξάχθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα. Ευχαριστίες αξίζουν στη μεταφράστρια κ. Ροζέτα Μπαμπά, για την ευχάριστη παρουσία της στις διαλέξεις, και την άψογη συνεργασία και επαγγελματισμό, τόσο στη μετάφραση των παρουσιάσεων, όσο και στην παράλληλη μετάφραση κατά τη διάρκεια των διαλέξεων.

Ευελπιστούμε  η συνεργασία μεταξύ της Θ.Σ.Ε.Κ και του Κολεγίου «Λόγος» να συνεχιστεί και στο μέλλον. Η ανταλλαγή εμπειριών διαφορετικών κοινοτήτων, Κύπρου-Αλβανίας, μπορεί να ανοίξει τους ορίζοντες της διαπολιτισμικότητας τόσο στο τομέα της διδασκαλίας, με εμπλουτισμό του υλικού, όσο και τη βελτίωση των συμβουλευτικών και ποιμαντικών πρακτικών για τους νέους που εφαρμόζονται στις δύο κοινότητες.