Επίσκεψη πρωτοετών φοιτητών του ΜΠΣ Εφαρμογές Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής στην Κοινότητα στο Ίδρυμα Χρίστου Στέλιου Ιωάννου
Πραγματοποιήθηκε, σήμερα Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2025, επίσκεψη στο Ίδρυμα Χρίστου Στέλιου Ιωάννου, στα πλαίσια του μαθήματος «Εμπειρία στην Κοινότητα», του ΜΠΣ Εφαρμογές Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής στην Κοινότητα της Θεολογικής Σχολής Εκκλησίας της Κύπρου.
Η ομάδα των πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών, με τη συνοδεία της Συντονίστριας της Εμπειρίας στην Κοινότητα κ. Λουίζας Μιχαήλ, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία εκτενή παρουσίαση του Ιδρύματος (προγράμματα, υπηρεσίες, δράσεις, ανάπτυξη Ιδρύματος κ.ά) από τον Διευθυντή κ. Ανδρέα Θεοδώρου και τις δύο Προϊστάμενες των προγραμμάτων του Ιδρύματος κ. Σάντρας Κακογιάννη και Δέσποινας Πιτσιλλή και ακολούθως να ξεναγηθούν στο Ίδρυμα, να γνωρίσουν τους εκπαιδευτές και τους εκπαιδευόμενους, να βιώσουν την εμπειρία του έργου που επιτελείται από όλα τα μέλη του Ιδρύματος και να εμπνευστούν από το όραμα και τους στόχους του.
Οι φοιτητές επισκέφθηκαν όλα τα προγράμματα/εργαστήρια που ήταν σε εξέλιξη κατά την ώρα της ξενάγησης και παρακολούθησαν σε πραγματικές συνθήκες την καθημερινή λειτουργία του Ιδρύματος. Οι εντυπώσεις που αποκόμισαν ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και θαύμασαν την αφοσίωση και την εργατικότητα όλων των μελών του Ιδρύματος που εργάζονται ακατάπαυστα, για την εξωστρέφεια και τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη τόσο των παρεχόμενων προγραμμάτων και υπηρεσιών όσο και της γενικής λειτουργίας του Ιδρύματος.
Η συνεργασία της Θεολογικής Σχολής Εκκλησίας της Κύπρου με το Ίδρυμα Χρίστου Στέλιου Ιωάννου έχει αρχίσει από το 2019, με την έναρξη του ΜΠΣ Εφαρμογές Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής στην Κοινότητα και την παρουσίαση του Ιδρύματος, στα Σεμινάρια της Πρακτικής Άσκησης των φοιτητών, από τον Διευθυντή κ. Ανδρέα Θεοδώρου. Από το 2021, η συνεργασία αναπτύχθηκε με την τοποθέτηση μεταπτυχιακών φοιτητών για Πρακτική Άσκηση στο Ίδρυμα. Για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, αναμένεται η τοποθέτηση δύο μεταπτυχιακών φοιτητών για Εμπειρία στην Κοινότητα.